Det är jag o Lillen

Nu är jag vaken, vaken med tuppen, hahahaha. Knappast! Lillen ligger här bredvid mig på alla böcker jag använder till skolarbetet. Konstigt att katter tycker det är så himla skönt att ligga på saker, jag skulle tycka att det var rätt knöligt o obekvämt!

Idag har jag en massa skoj på schemat. Säda, urk.....Sy mattepåsar, urk......Göra klart skolarbetet, urk...... Ahh jag har inte haft tid att varken städa eller sy för jag varit så upptagen i veckan o nu verkligen måste jag göra det. Jag hatar när man måste saker!


PS.Bara för att jag skrev att jag hade fått många kommentarer så betydde ju inte det att jag ville att ni skulle sluta....hihih

Kommentarer
Postat av: Helena

Kan inte du komma hem till mig och lära mig laga kålpudding någon dag?

2006-10-26 @ 12:51:17
Postat av: Jag

Joo då, klart jag kan. Men jag vet inte riktigt om det recept vi gjorde var så rätt. Men det blev ju iaf gott. Kommer du på Halloween?

2006-10-26 @ 13:35:00
Postat av: Alle B

hej hopp, ska ringa dig snart....har faktiskt inget vettigt att skriva om idag. Man e verkligen nere när ens djur inte mår bra, eller hur? puss

2006-10-26 @ 14:30:32
Postat av: Jag

Jaa det är jättetråkigt. Men en sån tur att det inte var något allvarligare än så iaf. Jobbigt bara att det ska kosta så mycket pengar hela tiden!! Kram

2006-10-26 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback