Dåligt av mig


91765-128


Attans vad dålig jag är på att skriva inlägg nu. Jag har någon slags torka. Men det är liksom någon sags generell torka, jag vill o orkar typ ingenting. Det kanske har o göra med kvinnliga veckan, men jag kan inte minnas att jag brukar bli så matt då. Jonas skämtar lite med mig o säger att mina hormoner är åt helvete just nu, det är nog tyvärr inget skämt. Jag tjuter o är superglad om vartannat, vill absolut inte göra något eller åka någonstans o det är inte likt mig. Sedan har jag fått noja på Jul, läser alla mina gamla inredningstidningar med julinslag o drömmer om hur vi ska ha det i huset osv. Det kanske är så när man har sin kvinnliga vecka, man liksom bygger bo. De säger ju iaf att det är så när man ska få barn (vilket vi absolut inme ska ha) o det borde ju vara samma hormoner som spelar spratt under kvinnliga veckan också. Jaja, I´m feling weird anyway!

Kommentarer
Postat av: Alexia

hmmmm, jag vet ju vem som vill vara först =)

2006-10-17 @ 08:56:24
Postat av: Jag

hahahaha, joo men det lär dröja minst 2 år till.

2006-10-17 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback