Allt är blä

Igår hade jag huvuvärk för typ första gången ever. Jättekonstigt för jag brukar aldrig nånsin ha ont i huvudet. Självklart vet jag inte riktigt om det var huvduvärk, eftersom jag aldrig haft det, men jag hade ont över och bakom ögonen och så gjorde det ont i hjärnan när jag skakade på huvudet. Det mest läskiga är att själva hjärnontet vid skakning sitter kvar än idag o jag har ont i ryggen också. Ryggen känns mer som om jag sovit dåligt, men hjärnan vet jag inte vad det är för fel på. Jag får ju självklart för mig att det är något virus som har gjort at min hjärna sväller upp o jag är dödssjuk. För till saken hör också att jag haft något konstigt med ögonen i några månader, jag får blinka kostant för att de känns grumliga. Usch,  jag vill inte ens tänka på hur detta kommer sluta.......................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback