6 sidor

Banansmoothie ikväll igen, endast 6 sidor avkalarde i skolarbetet men nu är det inte långt kvar. Imorrn ska vi exmainera vår gruppuppgift, ska bli kul. Jag är riktigt nöjd med vårt arbete så det ska bli roligt att presentera. Idag har jag typ inte gjort någonting, eller egentligen har jag nog gjort en himla massa, fast allt har tagit lång tid. Jag har bäddat rent, lagat mat, sytt mina mattepåsar, vart med Annegranne på husvisning och skrivit skolarbete. Mattepåsarna tog jättelång tid, jag får så jäkla ont i ryggen när jag sitter o syr så jag var tvungen att ta pauser lite då o då. Känner nu med att ryggen gör ont.

Grannen knackade just på o hennes katt var borta Har hjälpt henne leta nu i typ en halvtimme.. får se om inlägget går att posta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback