Vi firar, vi firar!!

Ikväll ska jag o Jonas på restaurang med mamma o pappa. Vi ska fira mitt nya jobb. Vi  hade tänkt åka till MiCasa i Vadstena o se vad de har för gott att bjuda på. Vi har varit där två gånger innan o då har jag alltid ätit någon slags tacotallrik. Kanske ska slå till med något lite mer exklusivt denna gången, Jonas betalar ju..haha. Det har inte blivit någon stan idag då vår hyresvärd sprungit ut och in, vi får ta det en annan dag. Kanske söndag...mysigt med lite shopping på tråkiga söndagar! Ikväll ska jag nog ha min nya skjortklänning och mina bruna boots, vi får se om det är snyggt när jag väl tar på mig det....

Kommentarer
Postat av: Alle

den som du köpte när ja va me? den bli super en kväll som denna...

2006-11-24 @ 15:11:13
Postat av: Jag

Japp den som jag köpte när du var med, har ju aldrig använt den så den är ju fortfarande ny... ni kanske vill hänga på?

2006-11-24 @ 15:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback