Två lediga dagar

Denna vecka bjuder på två lediga dagar, jag har nu förbrukar ca. en och en halv. Samtidigt som jag bara längtar efter en ledig dag att vara hemma o städa o fixa på så är det ytterst sällan som jag fakstiskt gör det jag ska när jag väl är hemma. Idag har jag lagat mat, wok med morot, paprika, purjo, squash och linser, till det fick vi quinoa och chillisås. Efter det har jag fixat en tvätt, sett en Morden i Midsomer, bäddat och pratat lite med mamma. Jag ska nog fakstiskt byta gardiner o fixa lite fint i soffan också. Även om det bara är två veckor kvar till jul så känner jag att jag behöver få lite nya fräscha textilier i vardagsrummet. Vem vet....jag kanske smygstartar lite med julen?? Till Jonas stora förtret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback