Skönt

Japp då var det avklarat. Ca 1 timme satt jag på anställningsintervju och det kändes faktiskt jättebra. Det var en öppen dialog och jag kände mig verkligen inte utfrågad eller obekväm någon gång. Jag fick sagt allt det jag ville säga och jag kände verkligen att jag sa det bra, nu är det bara att vänta och se. I slutet av november skulle alla rektorer ha ett möte och enas och sedan antar jag att man får ett besked. Spännande värre, men blir det inte detta så hoppas jag att det dyker upp något annat. Nu ska jag äta lite kvällsmat och läsa några tråkiga böcker...YES!


91765-234

Outfit: Svartmelerade jeans, svart halternecklinne, grön tröja och svart kofta. Man måste se proper ut när man söker jobb...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback