Skafferiet

Var alldeles nyss ute och köpte mig lite gott på Skafferiet. Vi går ju på helg redan idag så då var jag ju tvungen att lyxa till det med lite delikatesser. Skulle egentligen bara köpt mig 1 liter mjölk, men då jag inte hade några lösa pengar hemma och de tar en avgift på 5 kr under 100 med kort så fick jag handla lite extra. Det blev:
1 mjölk
4 ägg 
1 chokladbiskvi
Skinka
Vaggeryds prinskorv
Getost
 
Ojojoj va jag kan lyxa nu!! Börajde med en gång genom att ge kissarna lite god prinskrov, attans vad de åt. Mysigt för dem med att få lite gottgott på helgen.

Kommentarer
Postat av: frida

härligt med långhelg! jag jobbar fredag, lördag, söndag... suck.

Postat av: Anonym

Usch då, men då är du väl ledig i veckan sen istället? Det är ju tyvärr nackdelen med att jobba inom affärsbraschen, helgerna är aldrig heliga..

2006-11-09 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback