Otursföljda

Fy faan säger jag bara, Jonas o jag måste vara otursföljda just nu. Inte nog med att vi har en jävla vattenläcka så att hela jävla vardagsrummet är försört. Inatt kl. kvart över 3 så vaknade både Jonas o jag av att någonting gick i tusen bitar. Då hade fästanordningen till fönstret i mitt sovrum gått sönder av blåsten och fönster blåste upp och slog i nästa fönster så allt gick i krasch. Det läskiga var att jag vaknade med en gång och visste vad som hade hänt, jag fattade med en gång att fönstret gått sönder och fick panik över alla pengar som bara rullade iväg. Jonas vaknade han med men förstod inte vad det var som gått sönder, han förstod det ganska snart dock. Så kl. tjugo över 3 drog han fram damsugare o jag fick klä på mig och gå ner på gatan och börja sopa glas. Det var inte lite glas kan jag lova. Jonas kom ner efter att ha tagit bort att glas som satt kvar i fönstret och så plockade han upp allt glas på gatan och la det i ett vadderat kuvert. Uppskruvade och lite smått skrämda av händelsen så gick vi och la oss igen vid 4-tiden och jag tror att det tog ett bra tag innan någon av oss somnade igen. Vilken helvetesnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback