Osefin "huk"

Jaa så har man gått o blivit "huk" lagom till Ullredsresan, näsan rinner som en tok och jag hostar o har ont i halsen. Jag är som en riktig karl då jag blir sjuk, alltså larvig och genomjobbig. Jag vill bli daltad med och Jonmas får "ta hand" om mig. De första 711 gångerna kanske ha tyckte det var OK men nu har han börjat förstå galoppen och bara ignorerar mig. Jag är ju inte så "huk" som jag låter, enligt honom.

Jaja, dagen har vart helt OK, förutom min förkylning. Åkte till mamma o pappa med en påse exotiskt snacks och trisslotter för 130 spänn. Pappa vad 40 kr o godiset åt jag typ upp själv.... men det är ju tanken som räknas. Hade tänkt gå ut till Auktion för jag sett en sak jag gillade men jag kom ut ca. 10 min försent och den var redan såld. Framåt 2-tiden åkte vi til morfar och fick farsdagsbakelse, min morfar är bagare och är extremt duktig på just bakverk och tårtor.

Kom hem vid 6 och då gjorde Jonas o jag varma mackor med getost och honung, till detta bjöds det på en jättegod sallad. Nu har vi precis sett Pirates Of The Carribean 2 och jag ska snart ansluta mig till Jonas som tittar på en Morden i Midsommer. Först ska jag dock snyta min snoriga snok snorren ( nej det var inte snorren jag menade uten SnorRen).

Kommentarer
Postat av: Alle

tjiong,stakars Dig! Ät mycket vitlök, de hjälper. Både mot förkylningen och trängseln imorgon =)
Nu e de bestämt, vi drar på lördag. Det ska bli så kul att komma bort lite. Krya på dig kram

2006-11-13 @ 14:42:43
Postat av: Jag

Jaa stackars mig, jag hatar att vara sjuk! Ha det så bra på resan, hoppas ni hittar det ni vil ha!!

2006-11-13 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback