Myskväll med mamma a la Helena

Då både Jonas o pappa var ute på galej igår så var jag hos mamma o var mammavakt. Hela kvällen var väldigt Helena-inspirerad. Jag började med att i bilen hem från att ha skjutsat pappa till stan lyssna på Most Primitive...You know what I mean, Mm Mm Mm. Efter det så åkte jag till Mjölby o köpte Kinamat...your favourite. Sedan spelade mamma o jag alfapet... okej det har jag aldrig hört dig säga, sitta hemma en fredag med mamma o spela spel? Men men... kvällen avslutades med att jag åkte in till stan o hämtade pappa o lyssnade på Most Primitive igen.... en väldigt vanlig resa för dig!  Jag lever ditt liv när du är borta...haha!

Ikväll blir det livemusic. Ska till parken i bynn o kolla Olle, Jerry o Hanna som kör några Johnny Cash-covers. Faan Helena, det skule kunna vart du det med!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fasen vilken toppenkvall Josephine :) Allra mest avundsjuk arr jag pa Jonny Cash-kvallen! Onskar att jag kunde varit hemma, bara for en kvall! :)

2006-11-19 @ 13:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback