Longdistant phonecall

91765-263

Fick just ett mycket överraskande långdistanssamtal från Helena i Malaysia, det var oväntat. Konstigt dock att även när det skiljer såååååå många mil emellan så lät linjen inte sämre än vid lite dålig teckning med mobilen, tekniken är enastående. De hade det jättebra och vara bara tillbaka i Malaysia för att kunna få nytt visum för Thailand, där jag tror att de ska stanna resterande tid av resan. Klockan var ca. 1 på natten men det var full rulle runtomkring henne, antar att det är hålligång hela natten. Imorgon är det bara 1 månad kvar tills hon kommer hem och den 16:e ska vi ha julfest så vi träffas rätt så snart inpå hemkomsten. Det ska bli skitkul att ses igen o få höra om allt sännande.


Bilden är tagen från
Resedagboken där Helena och Jonna skriver om sit äventyr. Bla har de varit på IKEA och ätit svenska mat o köpt choklad.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad rolig du ar.. Det du berattar att vi gjort ar att vi hangt pa IKEA och kakat kottbullar :D

Jag glommer garanterat inte julfesten, ser redan fram emot den!!

2006-11-15 @ 13:29:38
Postat av: Jag

Jaa jag var ju tvungen att knyta an till bilden, resten får de själva läsa i resedagboken juh...haha!

2006-11-15 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback