Kvällens firande...

...har snabbt bytts ut från Vadstena med mamma o pappa till Linköping med Alle o Berta. Mamma kände sig inte riktigt fit for fight o ville hellre betsälla pizza från Skänninge. Inte riktigt det firande jag tänkt mig så Jonas o jag provade vår lycka hos Alle o Berta istället. De nappade o snart ska vi in till stan o äta med dem istället. Vet inte riktigt vart vi ska ännu, men något smaskigt ska vi väl kunna hitta!


Kvällen till ära tog jag faktiskt en runda till Lindex o köpte mig en snyggjacka. Ni vet, en sådan som man bara har vid finare tillställningar. Får se hur många gånger jag kommer använda den...haha!
Bilder kommer en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa Micasa.. varldens godaste snickerskakor :)

2006-11-25 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback