Julpynt

Jag var tvungen att börja lite i förväg. Men jag fixade det igår så det är ju bara en vecka i förväg typ. Jaa o detta är nog antagligen inte den slutgiltliga jullooken. Det lär bli ändringar innan det är riktig jul skulle jag tro. Hoppas bara att snön kommer snart också så att det känns lite juligt med!

91765-341
Köksfönstret, en av stjärnorna är inte ipluggad ännu därav lyser den inte. Såhär kommer fönstret antagligen inte se ut om två veckor, jag hade detta pyntet förra julen o jag vill ha nåt nytt i år. Vi ska antagligen ha Jonas mormors gamla ljusstake här. Andra mer juliga blommor också!


91765-342
Vardagsrummet, här kommer det bli finare så fort vi fått ett golv igen. Just nu står soffan i mitten på rummet och det är allmänt kaos. Antagligen kommer soffan stå kvar vid långväggen, men jag tycker att det är snyggare när den står framför fönstret....vi får se.


91765-344
Detaljbild i vardagsrummet


91765-343
Sovrummet. Jaa sladdarna till stjärnorna hänger lite tokigt men Jonas har flyttat dem fram o tilbaka iom att han har hängt ut genom fönstret och tagit ner fönsterkarmen. Här ska jag byta till vita gardiner o så kommer det röda julstjärnor istället för rosa orkidéer.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad fint ni har det där hemma!

Postat av: Jag

Tack tack, kul att det iaf är någon som tycker det o kommenterar mitt inlägg!

2006-11-29 @ 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback