Julklappslista

Min svärmor frågade mig i söndags vad jag/vi önskade oss i julklapp, just då hade jag typ inga klappar uttänkta men nu har jag funderat lite. Detta är då mestades vad jag önskar mig, men även sådana klappar som kan tänkas bra att ge till oss tillsammans. Alla klappar är utan inbördes rangording.

1. 12 st "räfflade" vinglas från IKEA , 19:- st
2. alt. 12 st vinglas med blomslinga från Åhléns, 60:- st
3. Regnställ, McKinley
4. Presentkort på tapeter, målarfärg, golv m.m.
5. Vackra saker från Kerstins rum och kök
6. Hög lampfot plus skärm från Åhléns (vitt)
7. Renoveringshjälp när vi flyttar
8. Vitt fårskinn från IKEA
9. Fårskinnspläd från IKEA
10. Presentkort på IKEA
11. Presentkort på Indiska

Okej jag skulle fakstiskt kunna fortsätta i en evighet, det är inte svår att köpa grejjer till mig liksom. Vad som dock är svårare är att komma på vad man ska köpa till alla andra. På tisdag åker Jonas o jag antagligen till Ullared (igen) o där ska storhandlas julklappar. Måste klura ut vad jag ska leta efter till alla.
Vad önskar ni er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback