Hemma hos svärföräldrarna

Nu är vi hos Christer o Marianne. Jag har vart o lånat lite böcker på bibblan o ikväll ska vi till Jenny o Olle o träffa Mattias o Tova. Här har vi ätit gott och myst allmänt. Mina svärföräldrar har ett sådant underbart hem så man kan inte göra annat än att trivas. Christer hade även vart iväg imorse o köpt både ny mobil och digitalkamera så här har vart teknikprat o massa provfotande (Bilder kommer imorgon). Marianne o jag har även kollat min blogg, Marianne gillade alla fina bilder. Nu har vi lagt till bloggen på deras favoriter (på Christers begäran) så de kan updatera sig i vad vi gör. Telefonkontakten mellan Ödeshög och Mantorp är tyvärr inte så jättetät.

Måste gå, snart ska vi vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback