Halloweenfesten

Festen igår var superrolig och helskön, men även anledningen till att jag inte skriver fören nu..hehe! Det var jag, Anna, Ninni, Ella, Cici och Frida. Anna och Ninni var utklädda till Alladin och hanS lampa, Ella till vacker djävul, Cici till strypt och mördad skolflicka och Frida till reptilkvinna. Själv var hag The Angel Of Death....uhhhh scary! Utklädnaderna var jätteroliga och det är så himla kul att inte bara ha en vanlig fest där alla ska vara "snygga". Till mat fick vi 3 olika sorters pajer, couscoussallad, vitlökar, oliver, pickles och baguetter och efterätt blev marängsviss...mmmm! Det var jävligt gött vill jag lova.

Efter maten så var det spökpromenad/tipspromenad. Då hade jag ordnat så min snälla granne Tania hade klätt ut sig till vampyrhäxa. Hon hade gömt sig i en jordkällare ner i en källargång mellan vårt hus och Skafferiet. Jag hade själv aldrig varit där inne och blev chockad när jag kom ner över hur skräckinjagande miljön var. Där nere fick tjejerna sätta sig på en sten och Tania frågade alla en fråga
- Hur mycket blod dricker en vampyr? Hon väste fram allt hon sa och själv var jag nästan lite smårädd för att hela situationen var så läskig. Ingen av tjejerna svarade rätt men jag tror att alla tyckte att det var väldigt spänande och roligt att få gå ner dit, de flesta skrattade nästan hysteriskt när de var där nere. Tania gjorde ett jäkligt bra jobb o faan va det var kuuuusligt! Tyvärr tog batterierna i min kamera slut så jag fick låna Ellas kamera efter de första två tjejerna, de bilderna kommer så fort jag fått dem av Ella-Bella.

De flesta av tjejerna gick hem runt 12- halv 1 (torrbollar!!) men Anna o jag satt o pratade till runt halv 5 på morgonen. Jag kan inte ens skriva allt vi pratade om, timmarna bara flög förbi. Jättetrevligt o jag skulle gärna göra om alltihopa nästa vecka!!

Fler bilder från denna trevliga kväll  finns på
Cicis blogg samt på Fridas blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback