En dag med Cici

Idag har jag som sagt varit på Julmarknad på Ekenäs slott. Tyvärr blev det inget handlat även om jag tog ut gott om pengar. Jag blev lite snål o insåg att jag inte riktigt har plats för något mer hemma, måste vänta till flytten....när nu den blir. Det blev bara lite brända mandlar o sen lite provsmak. Cici däremot köpte en himla massa saker o provsmakade ännu mer.

Efter julmarkanden åkte vi hem til Cici o hon lagade supergod lax med viltsås och quinoa. Jag fick även provsmaka en glöggboll, den ska jag nog prova mig på till vår julfest. Efter maten snackade vi lite utbildning o inredning o sen följde jag med Cici för att kolla på hus. Huset var verkligen kalasfint och verkligen stort. Det var inte särskilt mycket att renovera och de mest kostsamma sakerna som kök o badrum var i stort sett nygjorda. Jag skulle slagit till med en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback