Dyrt o ha kalas

Oj oj oj, Jonas o jag var o handlade förut, han handlade till oss och jag handlade till festen på fredag. Det blev dyrt vill jag lova, mitt kostade 647 kr. o Jonas kostade 541 kr. typ. Det är expensive o ligga på topp menar jag. Då har jag ju heller inte handlat det jag ska dricka på kvällen, eller de där lilla extra godbitarna som jag tänkte handla i orientboden...ujujuj! Hamnade i Fridas kassa också men jag tror nog inte att hon kunde lista ut vad det blir för gott på fredag iaf. Imorgon tänkte jag börja göra maten, så jag inte behöver stressa på fredag.

Nu måste jag gå o läsa skolarbete, har typ 500 sidor att läsa tills på onsdag...Jippi! Förra kursen var skitlam o denna är fullpackad, smart thinking!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback