Duktiga jag

Det är bra när ens hyresvärd är o fixar i lägenheten. Då kan man liksom inte ligga o slappa i morgonrock som jag antagligen hade gjort denna dag ifall han ej hade vart här. Jag har istället fakiskt gjort det jag skulle, jag har skrivit 2 ½ sida på mitt skolarbete. Nu har jag bara ½ - 1½ sida kvar att skriva. Attans va skönt! Det braiga med denna uppgift var även att jag kan ta urklipp från mitt examensarbete i förra kursen och återanvända, va mycket lättare det är att skriva då!

Jenny sms:ade förut o var inne i stan på IKEA, hon ville att jag skulle komma o luncha med dem men jag fick tacka nej då jag varken har bil o typ inte har duschat på 3 dar eller nåt. Jag ser verkligen hemsk ut o får ha schal på huvudet om nån ska se mig. Jag bara längtar tills vår dusch är klar!
Avin för min kamera har föresten kommit idag, jag ska upp till macken o hämta ut den så fort Jonas kommer hem. Jonas ska ta med fönstret på vägen hem, det kostade bara 250kr. En sån tur!!

Kommentarer
Postat av: Alexia

du vi kan väl höras av ikväll, har en uppgift till dig och din kamera. Hoppas verkligen det blir bra.....kram

2006-11-28 @ 12:40:14
Postat av: Jag

Ring Ring, bara du slog en singnal....Ring Ring, tystnaden är sååå total....

2006-11-28 @ 13:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback