Äntligen...

...har jag fått bilderna från vår underbart härliga kväll tillsammans med Alle o Berta i fredags! Vi var och firade mitt nya jobb på Olympia i Linköping o kalasade på god mat och dricka. Tyvärr betsällde både jag o Alle sama rätt, Souvlaki, o båda blev vi besvikna på att köttet var så hårt. Men då båda fått likadant antog vi att det skulle vara så. Jonas o Berta var jättenöjda med sin mat o i slutändan var det nog iaf värt pengarna. För det var ju inte direkt biligt, men Jonas betalade ju såklart....haha! Det var supermysigt och jättekul, vi pratade om alltmöjligt och det kändes jättebra! Tredje gången gilt o jag gillar verkligen Berta. Härligt att Alle äntligen fått tag på en bra kille som uppskattar henne för den hon är. Och som har en vettig kamera att fota med!
91765-337
Äppelkindade jag
91765-336
Jonas ser sååå glad ut
91765-338
Alle försöker att inte blunda på kortet...hah
91765-340
Gruppbild i parkeringshuset...hahahahaha

91765-339
Gruppbild nr.2 i parkeringshuset


Tack Alexandra och Anders för en jättetrevlig kväll... vi väntar ivrigt på den där inbjudan om matlagning i nya köket. Men tills dess är ni alltid välkomna hit!

Kommentarer
Postat av: alle + berta

*blink* tack själva, det var supermysigt...jag tror vi hinner med en gång hos er innan de blir nya köket =) Pussar o Kramar

2006-11-27 @ 17:19:47
Postat av: Jag

Ja ni är ju sååå välkomna. Har ni inget bättre för er tror jag att vi har en lucka nu på lördag. Lite första advents-fika med glögg o pepparkakor kanske?

2006-11-27 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback