16.06

Här går man fortfarande i morgonrocken, inte mycket med mig idag. Men ta mig f**n, jag ska ta mig ner till Ullared om det så är det sista jag gör...hahaha. Jaa inte mycket har hänt här hemma idag, vaknade 10 i 10 o satte mig i soffan o slog på Morden i Midsommer, höll mig inte vaken särskilt länge igår. Fixade lite lunch, satte igång en disk och plockade fram nya sängkläder. Sedan blev det TV:n igen o för ca 1 timme sen kom Jonas hem.

Snälla Jonas gick o la sig i sängen med en gång o har sovit sedan dess... vem är det som är sjuk här egentligen? Han ska ju inte ligga o sova när jag behöver tas omhand. Jaja, ska väcka honom snart med en snorig puss o sedan ska vi kolla på två nya avsnitt av Morden i Midsommer. Måste även förbereda lite inför imorrn, duscha, bestämma kläder, lägga fram allt vi ska ha med oss osv. JIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback