1 hel dag....

...utan ett inlägg, Fy på mig!! Igår åkte vi redan kl. 11 till Jonas bror Johan och fru Elisabet i Hestra. Elisabet är för övrigt en aktiv bloggläsare, Hej Elisabet!!! Där var även Jonas föräldrar och vi åt jättegod mat och pratade om alltmöjligt som vanligt. Johan och Elisabet håller på att göra om sitt badrum o snacka om snyggt. Kakel o klinkers i hela badrumet och det såg verkligen jättefint ut, men Johan är ju utbildad också...

Efter maten fortsatte Jonas o jag ner till Österbymo för att hämta ett pa vinterdäck Jonas köpt på blocket, första gången jag var i Österbymo, det ni!! Det var verkligen jättefina vägar ner och vädret igår var ju lite småruggit så det var jättemysigt att åka bil. Vi lyssnade på BoKaspers o allt var härligt.

När vi kom tillbaka till Hestra igen så var det efterrätt, chokladpudding och grädde. Ojojoj va gott! Efter det bar det av hemmåt och vi stannade hos Cathrine i min grupp och lämnade en bok. Det låg ju nästan "på vägen"..haha. Väl hemma åt vi lite paj och sedan kom Anna o hämtade sina grejjer hon glömt efter festen. Telefonen gick varm och vid 8 (!!) gick jag o la mig. Somnade nog runt halv 9 eller nåt sånt. Ohh så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback