Vadå full?

Igår var en jättetrevig dag.... Jonas var bakis! Han som knappt erkände att han var full dagen innan. Vi hade bestämt med Jenny o Olle att åka o bada med dem om vädret var fint, tyvärr var Jonas lite dålig långt in på eftermiddagen så det blev inget av med det. Det gick dock ingen nög på mig jag tittade på Australias Next Top Model, alla avsnitt på en dag. Jag älskar de programmen, tycker om att se deras plåtningar o hur bilderna blir iom att jag själv är väldigt intresserad av att fotografera.

Fram emot 5-tiden kom vi iaf iväg mot Omberg och Jenny o Olle. Vi skippade badet och åkte direkt till dem och grillade korv o åt en jättegod kaka. Där uppe var det full rulle, hönsen var ute o norpade mat, katten likaså. Olle gjorde sina berömda mickstativ, Jenny o Rolf grillade korv o Sixten, Jonas o Jag bara myste. När myggen blev för jävliga gick vi in o lyssnade på lite musik, åt solroskärnor och drack te. På vägen hem stannade Jonas o jag vid blomsterkiosken i hillingstad o köpte lite vackra liljor. En rätt skön dag faktiskt.


91765-299
Olle borrar med sitt nyinköpta borr från Hejla motormarknad


91765-300
Jennys vackra växthus med en massa fint i

91765-301
Hönsen var ute o norpade mat, Sixten förlorade en halv korv

91765-303
Rolf sitter i den sköna hänggungan under ekens lövkrona

91765-302
Körvdags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback