Liseberg

Igår var vi på Liseberg med en himla massa folk. Vi åkte ner med våra förra grannar Åsa o Mattias. Någon timme efter oss kom Jonas föräldrar samt Jonas bror med familj. Väl där träffade vi även Elin som flyttat till GBG från Ödeshög, hon är bartender där. Dagen var jättehärlig och vädret var nästintill perfekt. Jag mådde dock illa periodvis efter dagens första karuseller. Vi öpnnade upp hårt med Flumride, Balder och sedan Kanonen. Efter det vågade jag mig inte på några fler karuseller utan åkte endast Colorado och blev genomblöt. Åsa o Mattias däremot var riktiga karusellfantaster o bangade inte på nåt. De tillomed läste tidningen i blen på vägen hem, inte illa.


91765-290
Jag i bilen på vägen dit


91765-291
Hela gänget samlat (från vänster) Marianne, Alex, Jonas (skymd), Christer, Casper, Elisabet, Johan, Mattias och Åsa. (Elin o jag är ej med)


91765-292
Mattias visar hur stark han är

91765-293
Trots att Jonas ser klen ut var han o Mattias jämnstarka
91765-294

Åsa provade också vad hennes muskler går för


91765-296
Elin den lilla lyckosten la tre kronor i tobleronehjulet o vann storvinsten...hrmksdhfhksjs


91765-295
I bilen hem var Åsa sååååååå trött


91765-297
Mattias också... undra va de hade gjort natten innan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback