Huset

Idag var vi iväg och kollade på huset, det var inte riktigt mitt drömhus men det fungerar. Jag har alltid tänkt mig att jag ska bo på landet, i ett STORT hus med STORA rum och en STOR trädgård. Detta var ett vanligt Svensson-hus, helt vanligt!

Jag har börjat inse att vi kanske inte kan hitta drömhuset med en gång utan att detta vore en bra början, huset har stora möjligheter och vi skulle säkert kunna få det jättefint. Det som grämer mig mest är trädgården, den var bara en endaste stor gräsmatta i princip, och att plantera ett träd så som alla säger tar ju minst 10 år innan det blivit så stort som jag vill ha det. Allt sånt tar för lång tid, jag vill ha det perfekt med en gång! Men huset gillade jag jättemycket, och då vi har bekanta som har ett likadant hus så vet jag ju hur fint det går att få. Jag är sugen och Jonas är sugen, hoppas bara att damen i fråga är lika sugna som vi!



 
91765-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback