godmorgon

Godmorgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt. godmorgon godmorgon i kööörrrr....åhhh så underbart att för första dagen på semestern vakna till lite sol. Igår var halvklart med vissa solstänk o det var lite varmt men såhär lovande har det inte sett ut på länge.


Gårdagen bjöd på mycket roligt, vi var i berg o spelade minigolf med mrfar. Jättetrevligt, jag kom sist på minigolfen men Jonas o morfar kämpade tappert om förstaplatsen. Jonas vann med endast två slag. Morfar var nog väldigt stolt över det, tävlingsmänniska som han är tog han det hela på blodigt allvar. Nu vet jag var min tävlingsintinkt kommer ifrån.. haha.

 
Vem har snyggast stil? Absolut morfar, har aldrig sett  någon hålla så långt ner på klubban förut, men så är han ju kort också....

Efter Berg så åkte Jonas o jag till IKea, Jippie va mycket fint det finns där. Iom att de kallar mig för den levande ikeakatalogen så visste jag ju iofs vad jag skulle ha redan innan, men lite kan man ju få titta o reta Jonas.

Efter detta så åkte vi till Sya o tog en tur med båten, o vilken underbart härlig kväll det var!

Jonas sätter i motorn, vilket fint grönt vatten. (det var fakstikt fint)
91765-108

Jag ror, jag är en riktig baddare på det sålänge inte årorna fastnar i alla vattenväxter.

91765-106
Jag och Jonas
91765-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback