bad bad bad

Dagen började med att Jonas åkte till finspång för att hämta det sista ur Ingrids hus nämligen pianot. Det skulle fraktas ner til Ödeshög och Jonas föräldrar. För att göra det hela lite smidigare så bestämde vi att jag skulle åka till ödeshög för att hämta honom. När posten kom upptäckte jag att mina nya badkläder från Ellos kommit, detta gjorde att vi bara var tvugna att åka o bada. Som vanligt ringde jag till Jenny o hon var förståss på. Vi åte till Stora Lund och hade med oss lunch o hela faderuttan.Det var verkligen tjockt med folk, jag har aldrig sett så mycket folk där förut. Det blev iaf en jättehärlig dag med Jenny o Sixten. Vid 5-tiden kom även Olle o Tage o vi träffade Helena som skulle åka båt.

91765-309
Dum dum dum dum dum dum dum dum (jag leker hajen)

91765-310
Jenny o Siggelutten

91765-311
Jonas tyckte det var kallt o var svårbadad

91765-312
Sigge o jag långt ute i vattnet

Imorgon ska vi till ödeshög igen för fjärde gången denna vecka, då ska vi först till lorasjön, sedan till Eva o Daniel, vi ska kolla på huset för andra gången vid 5-tiden och efter det ska vi tillbaka till Eva o Daniel för att grilla med dem och Johan + familj. Åhh vad jag älskar när dagarna redan är uppstyltade. Då behöver jag inte känna någon press om mornarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback