Ännu en dag

Ännu en dag har passerat och vi kommer närmre o närmre slutet på semestern... bara en vecka kvar nu, usch usch usch! Idag har vi vart i Lillsjön och badat med Westman, vi handlade lite lunch o hade med oss lite gött fika o åkte dit för att bada o ha det skönt. När vi kom dit upptäckte vi att det var någon slags thriathlontävling o det var precis tjockt med folk. Det har nog ärligt talat aldrig varit så mycket folk i Lillsjön på en o samma gång förr. Det var inget som störde oss dock då de bara befann sig i vattnet ca. 15 min.

Förutom att bada har vi även vart en sväng in till ikea, vi vär ju tvugna att kolla lite möbler om vi ska flytta in i huset. Det är väldigt roligt när tillomed Jonas är intreserad av hur vi ska ha det, annars så är det ju bara jag som inredningsfreak som bryr mig. För första gången i världshistorien kan jag även berätta att vi kom ut från ikea utan att ha handlat något, vi åt kvällsmat på restaurangen men inte en endaste pryl slank med oss hem.

Nu måste jag gå o sova, imorgon ska vi till kolmården med Jonas tre brorsbarn. Bäst att vara så utvilad som möjligt för att orka med en hel dag med de härliga busungarna.


91765-798
Westman med sina snygga dreads!!
 

91765-799
Jonas hade glömt sina badbyxor o fick ta mina shorts


91765-800
Allt folk precis vid starten på första grenen (simningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback