Sömnrubbningar


Jag tror ärligt talat att jag just nu lider av några slags sömnsvårigheter. Jag har banne mig inte sovit skönt o vaknat utvilad på flera dagar. Inatt fick jag dessutom sova på soffan o har vaknat av skrikande kissekatter, en full blåsa, bortdomnade kroppsdelar och allt du mlöjligtvis kan tänka dig. Att inte få sova ordentligt är ju verkligen något som kan gå en på nerverna.
Idag är jag iaf ledig o har inga planer alls. Faan va tråkigt, jag är på värsta shoppinghumöret o bara önskar att jag hade en massa julklappar kvar att inhandla. Jag kanske får hitta på några nya som jag bara måååste köpa. Jag har iofs några kvar men dem vill jag inhandla tillsammans med Jonas o han är i Örebro idag. Attans, tror ju knappast han är sugen på en tripp in till stan när han komer hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback