Snart ere dax

Om ca. 1 timme ska jag iväg och inspektera mitt nya jobb och mina nya arbetskollegor. Jag känner redan två av dem, men den andra förskoleläraren har jag ingen aning om vem det är. Spännande och roligt att få träffa alla och se vad det är för lokaler vi ska jobba i. På måndag ska jag dessutom på föräldramöte och presentera mig inför alla föräldrar, ännu mer spännande. Jag är ju lika blå som de flesta föräldrar så jag antar att jag kommer sitta och lyssna precis som dem. Jag hade ju gärna velat vara med i planerna om avdelningen ända från början, men den övriga personalen verkar inte tänka så så jag får ta det som det är när jag kommer ut. Tråkigt men förståeligt. Nu måste jag gå och göra mig representabel och respektingivande..hejhej!

Kommentarer
Postat av: Alle

Lycka till!

2006-12-08 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback