Slappdagar-skrivet igår 30/12

Jonas o jag har slappdagar o bara går hemma o myser. Igår var jag ute en sväng o fotograferade katterna, de blir helt vilda o glada när jag är ute med dem, endel jättefina bilder fick jag faktiskt. Efter det tog Jonas o jag en snabbpromenad o sedan lyxade vi till det o åkte ända in till Maxi för att handla. Mysigt att få handla på ett nytt ställe lite då och då. På vägen hem stannade vi hos morfar på lite fika o sedan åt vi kvällsmat på Snoddas. Supergod tacos.

Idag har vi änsålänge inte ens klätt på oss, iaf inte jag. Jag har bara legat i soffan o kollat på barnen i bullerbyn. Jonas gjorde mig sällskap en liten stund men var tyvärr "tvungen" att åka till systemet. Men han erkände att han gärna hade stannat hemma o kollat färdigt på barnen i bullerbyn. I eftermiddfag ska vi/jag laga mat till morgondagen. Vi har knyt o Jonas o jag skall ha med oss tre pajer, tror dock att jag ska göra fyra strycken så kan vi äta en idag. Jag gillar att det är lite mulet o grått ute, det blir så mycket mer stämning inne då....åhhh jag vill bara mysa i morgonrock hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback