Sista bloggen

Sista bloggen innan datorn packas ihop och knölas in uppe på vinden. När den kommer fram igen är det ingen som vet, men antagligen redan inatt eller imorgon. Jonas o Mattias brukar alltid vilja pyssla med den framåt natten o då packar Jonas ner den igen.
Som vanligt inför våra fester så är själva festdagen väldigt lugn o stillsam. Vi väntar med allt till sista sekunden, idag gick Jonas exempelvis inte upp ur sängen förens kl. halv 1. Då fick han panikrusa överallt för o hinna iväg till bolaget. Om någon timme eller två så kommer jag panikstäda lägenheten, fixa det sista som jag aldeles glömt bort och skicka iväg Jona för o handla den där lilla sista saken som vi båda helt missat. Efter det kommer vi gå här hemma  o vanka o undra varför våra vänner aldrig kan hålla tiden.

Den första in lär vara Westman, han kommer rätt så skapligt i tid. Efter honom kommer Brax o Carro kanske ca. 10-20 min försent. Jenny o Olle mellan 20-30 min o Tova o Mattias kommer la typ efter 1½ timme...hahaha. Det är tur att man vet om det iaf! Man behöver ju inte vara orolig för att fok kommer förtidigt och man inte hunnit göa d där sista-minuten-sakerna. De är alltid obligatoriska!

Tänkte ladda upp en bild på min vackra dukning, men tyvärr har Jonas redan packat upp USB-sladden till kameran på vinden...jaja, tids nog får ni ju se det iaf! Ha en kalasbra dag, det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback