Of to school again

Usch ja, två dagar på en vecka...I can´t take it!! Idag går vi också härliga 1 timme o 1 kvart, Jippi.... Det är så roligt att ha längre resväg till skolan än vad man faktiskt är i skolan. Efter skolan ska jag iaf iväg till Ödeshög, 2-bussen så jag hinner mellanlanda hemma. Där ska jag träffa Jenny som har köpt en massa ull till oss. Tyvärr är den otvättad o måste användas med en gång så det blir att tova till förbannelse ikväll o  nästa vecka. Kul men slitsamt!

Jonas ska på julbord i Sommen så han stannar i Ödeshög efter jobbet o jag tar över bilen o så tar han busstill Sommen o tillbaka till Ödeshög o vi åker hem sent ikväll. (låååg mening)
Med andra ord, inga mer inlägg idag antar jag!

MÅSTE SKYNDA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback