Nyårsafton

Jaa så var dagen vi alla väntat på här, haha. Skulle likagärna kunna tänka mig att bara vara hemma idag med, få ligga i soffan o mysa med Jonas vid tolvslaget o inte behöva vara social eller trevlig....nävars jag har nog bara någon formsvacka. Jag gjorde iaf allt jag skulle igår, det blev som sagt tre pajer, en svamp + lök, en fetaost+ körsbärstomat +svarta oliver och en skinka +broccoli. Jag var så jäkla sugen på att provsmaka redan igår men ajja bajja. Jag tror att de blev supergoda så det ska bli himla gott ikväll.

Dagens schem ser ut såhär:
Kl. 11.30- Blogga
Kl. 12.30- Handla gåbort-blomma+ "fixa iordning" den
Kl. 13-30 -Äta lunch
Kl. 15.00- Börja förvandlingen, haha.
Kl. 16.00- Hämta Westman och Emilia i Mjölby
Kl. 16.30- Hämta Brax i Ödeshög
Kl. 17.00- Vara på Omberg
Kl. 18.00- Äta mat
Kl. 19.30- Bada badtunna
Kl. 22.00- Musiktävling
Kl. 23.30- Gå mot hjässan
Kl. 24.00- Fira in nya året på hjässan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback