Nästan vinterväder

Yes, då var nästan vintern här. Bara lite snö också så kanske man har någon julstämmning när julafton snart stundar. Jonas o jag har pratat om att inte skaffa någon gran i år iom att ingen av oss ändå har några julkäsnlor. Men kommer snön kanske det blir ändring på det.

Nu ska jag strax iväg till City G o fixa lite grejjer. Jag ska nog kolla en snabbis på Lindex o se om jag hittar någon nyårsblåsa. Vi har betsämt att det ska vara finklädsel i år då vi flera av oss inte går upp på hjässan utan kör badtunna istället. Jag har en lite tanke med vad jag skulle kunna ha på mig utrav de kläder jag redan har, men jag ska kolla o se om det kanske finns något som passar bättre.


Idag gick jag föresten min sista dag i skolan. JIPPIEE!!!!!! Egentligen har vi en verkstad/seminarie/föreläsning imorgon kl. 15-17, men ingen ska dit o då bangar jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback