Morgonblogg

Morgonbloggning är min grej. Upp lika "tidigt" idag som igår, med en extra halvtimme att slappa framför datorn på. Igår gick vi i skolan 10-5, uschaan, det var inte kul. Nog för att det hade gått an om vi hade haft något vettigt. Men två hanledda seminarier som var JÄTTEDÅLIGA o ett lit.sem. i gruppen som jag inte heller fick värst vidare mycket ut av. Då är det fakstiskt inte kul att ha en sådan lång dag. Idag ska vi in 10-3 o ha i princip likadana seminarier som igår. Med samma personer också! Jag vågar nog inte hoppas att denna dag blir bättre. För det lär den inte bli!

I övrigt ska jag griljera en julskinka och "baka" lite gott mumsmums till glöggen på lördag. Snart är den här, den efterlängtade lördagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback