Min pappas musik


91765-460

Min superduperduktiga älskade pappa har ju förstås en hemsida med all sin hobbymusik. Vad annars i detta IT-samhälle. Tag er gärna en lyssning eller två. Jag rekomenderar "Where a heart can fly"!
Här finns även en låt jag och Jonas gjorde för en massa år sen lagom till jul. Jag tror vi komponerade den och spelade in den o den var klar på ca. 2 dagar. Därav kvalitén osv. Den heter iaf  "Merry Christmas"... inge vidare men men... pappa la ut den iaf o vi var nog typ på 50:e plats på topplistan inom någon viss schanger. Inte illa när det är tusentals som lägger upp sina låtar

Klicka här-----)
Burnin Sven

Kommentarer
Postat av: Hannah

EXLUSIVT! Vinn ett supersnyggt armband på Svartkajal!

Postat av: Helena

Grym han e Göran då!!! Och er jullåt va ju jättebra. Du e så dktig på att sjunga :)

2006-12-18 @ 09:40:26
URL: http://noonstoop.blogg.se/
Postat av: Jag

hahaha, det var la allt att ta i!!!

2006-12-18 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback