Lillens upptäcktsfärd på taket

91765-463
Det började med att jag begav mig ut genom takfönstret i hallen, en ny och spännande värld att utforska öppnades.

91765-464
Jag kollade läget uppe på glasrutan o sniffade mig fram medan jag lämnade stora tassavtryck på den oputsade glasrutan

91765-466
Helt plötsligt kanade jag ner för taket på den hala morgonfrosten och blev sitandes i stuprännan utan någon väg upp....hur jag än försökte halkade mina tassar bara på den blanka ytan.

91765-465
Det hela slutade med att pappa -Jonas fick sräcka ut sin långa långa arm genom fönstret o lyfta in mig i nackskinnet....spännande upplevelse som även denna gång slutade lyckligt!


(hahaha o jag dokumenterade hela händelsen utan att ingripa....puckomamma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback