Julstök

Jonas är iväg o handlar inför kvällen då vi skall på traditionsenlig uppesittarkväll hos Mattias o Åsa. Själv slår jag in de sista julklapparna o så julstädar vi inför morgondagen. Det ser värre ut nu än vad det någonsin gjort känns det som o imorrn vill man ju ha det fint o mysigt när man vaknar o när man kommer hem på kvällen efter allt firande. Jonas o jag firar på varsitt håll, jag tycker bara det är larvigt att vi skulle börja fira tillsammans när båda har så starka traditioner hemifrån. Bättre att fira på varsitt håll o få vara med sina egna kära för o sedan mötas upp hemma på kvällen. Självklart måste det ju ske en förändring när vi skaffar barn men innan dess ser jag absolut ingen anledning att fira tillsammans. Vi ses ju ändå varje dag på hela året typ!

Ska alldeles strax kolla över alla julklappar o se så jag inte missat någon, imorrn finns ju liksom ingen tid att panikhanlda en julklapp. Efter det måste jag väl börja damsduga iom att Jonas var så snäll o åkte o handla. Usch jag hatar att damsuga!

Kommentarer
Postat av: frida

hej josse! ville bara titta förbi och önska en fantastisk jul!

Postat av: Helena

OK jag vet att det är jul och allt sånt, men jg börjr få lite bloggabstinens här Josephine ;) God jul!!!

2006-12-25 @ 14:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback