Julfest nr.2

Ikväll är det dags för julfest nr.2 med våra familjer. Antagligen dyker inte mina föräldrar upp iom att mamma inte riktigt klarar trappen. Men mamma ville dock att pappa skulle åka o vara social så ha kanske kommer en sväng. Även min ena svägerska uteblir då hon jobbar sent. Det blir samma meny som förra lördagen, men denna gång bjuder vi på allt. Jag har egentligen väldigt bråttom just nu för jag har en jäkla massa som ska hinna fixas innan de kommer om 5 timmar, men men.... lite bloggning har man väl inte dött av innan...

Igår var en hektisk dag. Kl. 8 åkte jag till Linköpings bibbla och träffade gruppen. Vi åkte därifrån vid 12-tiden och for direkt till IKEA. Handlade en massa o käkade på restaurangen på IKEA o sen bar det direkt av till jobbet för o lämna av allt. Kom hem en tusendels sekund efter Jonas o vi åkte direkt till City G för o handla till idag. Hemma igen somnade jag i soffan o Jonas lagade hemmagjord pizza, MMMmmm.  Lite TV-tittande o sen griljerade vi vår andra( och förhoppningsvis sista) julskinka denna snölösa jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback