Juldagen

Juldagen var vi hos Jonas föräldrar i Ödeshög. Vi åt mat, fikade och bytte julklappar. Då familjen Andersson heller inte alltid firar alla tillsammans o iom att jag alltid firar med min familj så träffas vi alltid juldagen allihopa hos Jonas föräldrar o äter gott o byter julklappar då. Denna dag fick jag en David Beckham-parfym, en julbrosch, en stor tavla, två "julkoner" med belysning i, två badlakan och ett kort på sötnosarna Alex och Casper.

91765-541
Matdags. Från vänster, Christer, Jonas farmor Astrid, Johan, Jonas, Elisabets mamma Sylvi, Alexander, Elisabet, Marianne och Casper.

91765-542


91765-543
Man vet aldrig vad som dyker upp under bordet, kanske en söt liten Nelly...hihi

91765-544
Julklappsutdelning

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är julkoner?

2006-12-29 @ 13:51:20
Postat av: Jag

Röda koner gjord i någon slags sisaltråd typ. De glittrar och har belysning i sig. Man kan ha dem som fönsterbelysning typ...

2006-12-30 @ 12:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback