Julaftonskvällen

Då jag varken firat med mamma, pappa eller Jonas under dagen så möttes vi istället upp i Sya på kvällen. Jonas kom från Ödeshög, jag från Linköping och pappa kom från Skärblacka där han varit hos farmor en sväng. Vi åt lite ost o kex o skinksmörgås o bytte julklappar o myste i "salongen". Mamma och pappa fick 4 set med påslakan, en stekpanna och tre dukar. Jonas fick en verktygslåda full med verktyg och jag fick två set med påslakan, presentkort på IKEA och ett överkast som mamma o pappa kemtvättat åt mig.

91765-533
Hela familjen samlad i salongen (självutlösare)

91765-532
Dagens outfit: vit tröja-lindex, vita strumbyxor- lindex, brun klänning- lindex, halsband- mammas

91765-534
En av mammas o pappas julklappar, en ny julduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback