Iväg till skolan..

...bär det strax av. Jag är inte alls sugen, som vanligt, o skulle helst av allt bara vara hemma o fixa...hahaha. Som det brukar heta alltså! Det är nästan lite trist att gå så sällan i skolan för man blir verkligen slapp, när man väl ska till skolan så blir det ju jättejobbigt istället. Men det är lite märkligt alltihopa för på nåt lustigt sätt så har jag varje år vid denna tiden i princip redan avslutat min skola. Även om vi har massor arbete kvar så känns det som om jag redan tagit juluppehåll. Än är det inte jättealvarligt men ju närmre vi kommer desto mer slapp blir jag. O detta år då jag vet att jag börjar jobba efter jul så är jag ännu mer slapp. Usch jag vill inte göra någonting, inte börja jobba o inte gå i skolan, jag vill bara vara hemma o slappa...hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback