It´s been a hard days night

...och jag har svårt att hålla mina löften. Fortfarande inga bilder från den fantastiskt underbara julfesten upplagda....men var lugna. De dyker upp när ni minst anar det....och ni kommer inte bli besvikna...hahaha.
Här har varit full rulle sen de sista gästerna lämnade huset igår vid lunchtid. Direkt iväg på födelsedagskalas hos Jonas föräldrar (GRATTIS MARIANNE!!!!) o sen hem igen o i princip somna i soffan. Ingen rest o ingen ro. Just nu är jag för övrigt snart på väg in till stan med Jenny o Olle o ikväll blir det föräldramöte o skoljobb...faan va mycket det är just nu. Tisdag kommer mina klasskamrater hit o vi ska mysa med gröt o skinka, alltså även STÄDA ikväll. Onsdag skolan. Torsdag ledig. Fredag fixa inför lördag. Lördag Julfest med familjerna! Ojojoj, mycket mycket mycket fester o kul!!

Bilder och en längre utläggning om festen kommer förhoppningsvis ikväll, måste skynda så jag inte sitter här i bara trosor när Jeny o Olle kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback