Internet som vanligt

Usch o fy, snart måste Jonas verkligen göra slag i allt prat om att byta internetleverantör. Vårt Internet pajjar ju med jämna mellanrum så vi måste be vår granne att starta om det hela tiden. Man blir liksom så "handikappad" utan internet, det är skrämmande!!
Idag har jag vart iväg på förskolan o fixat lite. Var bara där en snabbis så det enda jag han med var att häfta tyg på baksidan av en hylla som en slags avskärmning. Blev helt OK.
Efter det åkte jag hem o lagade mat åt mig o Jonas, kyckling, brocoli, blomkål, lök o purjolök i någon slags gryta med ris till. Blev helt klart godkänt, men kyckligen kunde vi skippat!
Kl. 3 träffade jag några av de tjejer som tar examen med mig nu i Januari, bla. en tjej som ska jobba på sama förskola som jag. Vi fikade o pratade jobb o utbildning o skiljdes åt efter 1½ timme. Då passade jag på att handla lite gå-bort-blommor till julen.
Nu ska jag börja fixa inför morgondagen. Vet inte riktigt var jag ska börja, o jag tror tyvärr inte att jag riktigt kommer göra något kväll, men låtsas kan man ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback