Inte mycket bloggnig...

en dag som denna. Fullt upp och allmänt kaos precis som väntat. Mötet med mina nya kollegor gick jättebra o alla var supermysiga. Jag längtar verkligen efter att få börja jobba tillsammans med dem! Jag ska antagligen dit lite nu innan jul och hjälpa till att inreda lokalerna, det ska verkligen bli kul. Jag älskar att inreda o hoppas att de lyssnar på mina förslag.

Just nu sitter Jonas o jag o fixar en musiktävling inför imorgon. Det blir en introtävling samt några rebusar att lösa. Jättekul!! Vi har dessutom fixat här inne i gröna rummet så nu står skärmen på en hurts o jag får sitta med tangentbordet i knät. Det ska sedan vidare upp på vinden. Jag har även dukat upp med porslin, utsmyckning o hela köret så imorgon är det bara all städning kvar... BLÄ!! All handling är klar o godis m.m är gjort inför imorgon med. Igår var vi även hemma hos mamma o pappa o griljerade skinkan.Faan va vi är duktiga!!

Bilder på allt vackert kommer imorgon/söndag, då kommer ni även få en recension av kvällen!!  Tova o Mattias bor över här till söndag o både de och vi ska vara borta till kl. 2 så jag vet inte riktigt om jag hinner blogga förens på kvällen... we´ll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback