Hemska drömmar

Usch inatt har jag drömt en så hemsk dröm. Som vanligt var det vädigt osammanhängande och helt ut ur det blå men jobbig var den iaf. På nåt lustigt vis så var Jonas elak och försökte döda mig. Vi bodde i någon slags studentkorridor med lägenheter o jag rymmde ur lägenheten. Jag förklarade för högsta chefen o han skulle skydda mig, alla gömde mig men JOnas hade anställt en lönnmördare som klädde ut sig till säkerhetsvakt. Jag fick inte tag på mamma o pappa för att de antagligen sov (som de alltid gör när man ringer)utan lämnade ett medelande på telefonsvararen o förklarade allt. På nåt sätt var pappa den enda som kunde rädda mig. Jag förklarade för alla att Jonas o jag inte var tillsammans längre för att han misshandlade mig o allt var verkligen hemskt. Jag hade i drömmen verkligen sådanadär känslor som man har när det händer hemska saker.  Sedan så var vi helt plötsligt tillsammans igen, o Jonas var fortfarande elak o vägrade släppa ut mig ur lägenheten.  Alla tyckte det var jättelustigt o ingen förstod....som valigt i sådana drömmar.

Sen körde jag helt plötsligt upp och ner i Linköping o försökte hitta en parkering, jag körde i min farmors gamla bil. Jag gick in på något hotell o väntade i någon slags launge där det satt en massa poliser. Jag började flörta med en av dem o helt plösligt så insåg jag att min väska var borta. Jag hittade väskan på en "förskolekrok" (ni vet en sådan hängare man hade under förskola, låg o mellan) o då var det Jonas fast i en annan skepnad som hade hängt den där. Jag och polisen gick ut till bilen o trodde att han nog hade lagt en bomb eller nåt i den eftersom han haft tillgång till min väska. O då såg vi Jonas, fast i den andra skepbnaden som en lite kort blond kille med halvlångt hår, gå förbi med en till liten kille. Plötsligt så var jag på tågstationen o skulle hinna med ett tåg, men Jonas var där o letade efter mig. Jag fick springa fram o tillbaka genom husen... vet inte om jag kom med något tåg.

Nu precis innan jag vaknade så drömde jag igen. Vi satt uppe på någon inglasad altan o det var blandat med folk från gymnasie o högstadiet. De satt där o drack o det var som värsta gymnasiefesten fast alla var i den ålder vi är nu. Det här hemska med Jonas fanns med någonstans i bakhuvudet, men då var det för att jag hade varit otrogen med någon som bott i våran lägenhet... vet inte riktigt om det var Martin Klasson. O nu var det mer roligt!  Jag flörtade med Martn lite fast Jonas  var där o allt var märkligt. På nåt jäkla lustigt vis så spelade en massa människor dragspel, Anna K fyllde plötsligt år. Jag var tydligen ansvarig för all alkohol men hade glömt köpa sånt utan hade med mig massa andra påsar med alltmöjligt i. Jag hade glömt köpa eftersom jag inte hittade någon parklering... Anna fanns i två olika skepnader, en som jag tror var från högstadiet satt uppe på altanen o den riktiga Anna i rätta åldern stod nere på gräset med mig. 

Jag och Cici gick helt plötsligt på någon grusgång o vi pratade om Jonas o jag sa att jag hade levt i detta jättelänge. Då förklarade Cici att hon stått ut med sin kille (tror det var Daniel) i sex år snart. Jag sa att Jonas o jag med snart varit ihop i sex år. Sedan så gick vi plötsligt in på området med festen igen o stod med Anna o Helena. Hela Annas gamla högstadieklas kom helt plötsligt fram runt hörnet o de spelade o sjöng en massa olika. Sist kom det "coola" gänget o sjöng med några "töntar" som spelade några slags slagverk framför dem. De enda jag såg  var Johan Levin o Gunnar. De började sjunga någon jättekänd låt som de gjort om till svenska o sjöng typ "Du är så söt, du är så sexig....", de sjöng till högstadieAnna som satt på altanen men de var i den åldern vi är nu. De verkligen hyllade Anna o precis innan jag vaknade så körde Johan Levin något soft parti där han pratade lågt vänd så at han såg både gamla o riktiga Anna, han sa att det vackraste man kunde säga som komplimang var att en tjej var söt.....hahahahaha!

Inatt har varit en riktigt knäpp natt. Jag har bara snurrat o snurrat i sängen o inget har haft någon betydelse. Jag fattar nada! Självklart har det hänt ern massa mer saker mellan som jag inte rikitg minns.  Men en tydlig sak är ju iaf att jag väldigt ofta drömmer om Anna...haha!

Kommentarer
Postat av: Anna - kvinnan i dina drömmar

Jag känner mig mycket hedrad!!!!

2006-12-05 @ 11:41:56
Postat av: Jag

Jag förstår det..haha!

2006-12-05 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback