Gruppträff

Idag ska vi ha gruppträff här hemma hos mig. Jag väntar på de andra som borde komma om ungefär en halvtimme. Här ska vi ha grupparbete o så lite myspys med gröt o skinka o julklappsbyte. 
Jag är tyvärr helt slut idag, jag vet inte vad det är med mig men de senaste två nätterna har jag bara tänkt på mitt nya jobb o hur man kan inreda o hur jag ska arbeta osv. Jag har drömt om det hela nätterna o direkt när jag vaknat på morgonen så är tankarna där igen. Jag har verkligen sovit jättedåligt o det känns inte som om jag är utvilad när jag vaknar! Jag tror inte att gårdagens låånga dag o hektiska schema hjälpte till särskilt mycket heller. Jag vet inte hur långrandigt det blir idag men när gruppen åkt måste jag sätta mig med annat skolarbete o sen så har jag säkert tusen saker till som borde fixas, tvätta tvätt, planera inför lördag osv. Just nu så känns det bara som om allt skolarbete känns onödigt. Jag har verkligen redan gått på jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback