Ella, Helena W och Cici

Till er som ännu inte fått era inbjudningskort. Jag skickade dem med julposten i tron om att de skulle komma fram lika snabbt som med vanlig post (o 50 öre billigare...haha). Tyvärr så upplyste Jonas mig efteråt om hur många som skickar julpost och att de där stora kuverten antagligen inte prioriteras som vanlig post. Allltså kommer fram en-två dagar efter att man lagt på det. Jag vet nu inte alls när era inbjudningar kan dyka upp så jag skriver lite kort här istället.


Välkomna hem till mig kl. 18.00  (Ella jag vet att du stänger, så kom när du kan)
Här bjuds på gröt och smörgås med tillbehör. Jag har satsat på knyt och här kommer det som ni tilldelats. Ella- någon god efterrätt. Helena -bröd. Cici- någon god ost (jag har vanlig och brie)

Som vanligt tar alla med egen dricka samt en julklapp á 50 kr.

VÄLKOMNA!!!


Kommentarer
Postat av: Cici

det blir kanon, ser fram mot det

Postat av: Anna

Jag har kör med, så ja kommer en liten stund bara. Kram.

2006-12-20 @ 13:13:30
Postat av: Jag

Cici: Kalas!!

Anna: Ajja, det är ju du som missar nåt. Inte vi!!

2006-12-20 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback